Bestellen & Bezorgen
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Betalen is mogelijk met, iDeal, Bancontact, GooglePay, PayPal, Visa en Mastercard.
Waar kan ik mijn kortingscode invullen?
Bij het afronden van je bestelling kun je jouw kortingscode invoeren. Deze werkt dan automatisch. Het is helaas niet mogelijk kortingscodes te combineren.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren. Dit omdat deze automatisch in onze systemen verwerkt worden en wij je bestelling waarschijnlijk al aan het inpakken zijn. Nadat je de bestelling hebt ontvangen, kun je deze retour sturen. Wij storten dan zo snel mogelijk je geld terug.
Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?
Wij versturen onze bestellingen voornamelijk met DHL, maar zijn aangesloten bij maar liefst 10 andere vervoerders zoals PostNL, GLS, DPD, Bpost en meer. Dit om altijd uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen welke zijn geplaatst op werkdagen voor 23:59, verzenden wij dezelfde dag. Meestal heb je deze dan de volgende dag in huis, natuurlijk is dit afhankelijk van de drukte bij de vervoerder.
Kan ik mijn bestelling volgen en wat is de levertijd?
Wij streven ernaar je bestelling de volgende dag af te leveren. Maar wij vertellen onze klanten altijd dat wij een levertijd hebben van 1 - 2 dagen. Dit om miscommunicaties te voorkomen. Bestellingen zijn te volgen via de track & trace code welke je via een e-mail van ons ontvangt.
Wat zijn de kosten voor verzenden in Nederland?
Wij bezorgen in Nederland tegen een tarief van €4,95.
Woon je in België?
De geschatte levertijd naar België is 2 á 3 werkdagen. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je de track & trace gegevens. De verzendkosten voor bestellingen naar België zijn €6,95.
Mijn bestelling is niet aangekomen, en nu?
Is je bestelling een pakket? Dan raden wij je aan de track & trace code na te kijken. Het kan zo zijn dat je pakketje is afgegeven bij een afleverpunt of de buren. Indien je bestelling een brievenbus pakketje is, vragen we je een aantal dagen te wachten. Mocht deze dan nog niet binnen zijn neem dan contact op met onze klantenservice via de e-mail info@scoringright.nl.
Wil je je bestelling retourneren?
Kijk dan bij de pagina 'retourneren'.
Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice via de e-mail info@scoringright.nl